söndag, januari 25, 2009

Helgen som gått

I fredags kväll åkte hela familjen till kusin Tristan i Jönköping. Han fyller 1 år nu på måndag så det var 1-års kalas. Farmor och farfar var där och Tristans andra släktingar. Jag körde mitt vanliga race och underhöll. Tristan fick bl.a en blå potta av mig som det inte tog lång tid innan jag lade beslag på. Jag visste precis hur man skulle göra. Han hade en fin mobiltelefon som jag hade hand om större delen av kvällen oxå. Många viktiga samtal ringde jag!
I lördags var pappa och jag en sväng hos mormor medan morfar och mamma var på träning. Resten av den dagen slappade vi mest. Kan vara skönt efter en hel veckas jobb och förskola. Jag fick ju förresten en egen potta, likadan som Tristans fast en röd, som jag provade. Det kom faktiskt en liten droppe när jag satt på den. Det var jag mycket stolt över!
Idag åkte mamma och jag till Bodafors igen. Idag var både Elin och Hugo hemma så då blev det full fart.

Inga kommentarer: