onsdag, december 10, 2008

Julfest på sången

Idag var det avslutning på min onsdagssång. Alla barnen fick gå Lucia-tåg och man fick ta med sig familj, släkt och vänner. Moster, kusin, morbror, pappa och mormor följde med så jag hade storpublik. Det var roligt som vanligt. Jag kunde förstås inte sitta still i Lucia-tåget utan var tvungen att gå till de jag kände ibland också men det gjorde inte så mycket. Det blev lite mer liv i uppträdandet bara. Jag var ju inte den enda som gjorde så... Efter sång och fika åkte alla mina gäster hem till mig och åt middag.




3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er!Vad fina korten blev:) jag kopierade dem direkt, hoppas okej. Ses snart/kram på er Moster Maria

Anonym sa...

Eller jag ångrade mig...de blev i för litet format ;) tar dem gärna på mailen! Kram Moster Maria

anders sa...

Hej My! Vad synd att jag inte kunde vara med se dig och kusinen.
Ni är ju helt fantastiska i era dräkter. Många krama Morfar