måndag, december 15, 2008

Idag och igår

Igår va jag hos farmor och farfar. Mamma och pappa skulle köpa julklappar i lugn och ro. Vi åkte iaf till Lövhult och tittade på hästar och jag var duktig på att gå själv.
Idag har mamma och jag städat lite på förmiddagen. Vi hann titta lite på Animal planet, som är min favorit kanal. Vi tittade på ett program om pandor. När mamma sa att det var en panda pekade jag genast på min panna. Det låter ju precis likadant så jag fattade inte riktigt varför mamma pratade om pannan mitt i programmet...
Sen kom Liam med mamma på en liten överraskningsvisit. Alltid roligt, tycker jag. Jag gillar att pussa och prata med Liam och att busa lite med hans mamma är alltid kul. Lite senare kom pappa hem och då åkte vi ner på stan och handlade lite fler julklappar. Kvällen avslutades med våfflor. Det är mumsigt, det!

1 kommentar:

Busungen Hanna & hennes familj sa...

Hej!
Jag har utmanat dig och din braiga blogg - kika in på min sida och utmana vidare = )
Kram Jennie