tisdag, november 04, 2008

Kusin Liam med mamma...

.. har varit och hälsat på idag. Väldigt roligt tycker jag (och mamma också förstås)! Innan de kom hjälpte jag mamma att göra fruktsallad och vispa vaniljvisp. Just vaniljvisp har blivit en riktig favorit. Det äter jag så snabbt så jag hinner knappt få i mig första skeden innan nästa ska in i munnen. Det var i alla fall smaskens att få slicka av visparna!! När de väl kom så sov Liam i sin vagn. Det är väldigt bra för jag kan nämligen hjälpa till att vagga vagnen lite (och ibland mycket...).

Jag hann knappt med att sova middag för jag ville ju hellre leka med mina gäster. Middagsluren blev ovanligt kort. Efter det så fick mamma och jag passa Liam medans moster passade på att åka en sväng på stan. Det gick jättebra och han var hur lugn som helst. Han sov nästan hela tiden. När moster kom tillbaka hade hon fyndat både till Liam och mig. Jag fick två jättefina tröjor. Tack så mycket! Efter middagen gick vi en promenad. Jag fick leka lite i lekparken och Liam sov. På vägen hem fick jag köra Liams vagn. Jag var mycket noga med att moster inte fick hjälpa till. Då sa jag ifrån. Jag kan ju själv. (Fast det var nog tur att hon styrde lite så vagnen och jag var på vägen och inte i diket).


Inga kommentarer: