lördag, oktober 18, 2008

Sovmorgon

Igår va pappa och jag hemma själva för mamma jobbade. Då passade jag på att ta en ordentlig sovmorgon. T o m pappa vaknade innan mig och det händer inte ofta!
På eftermiddagen kom farmor, faster och kusinen med tårta och glass. Faster fyller nämligen år idag. Grattis! Tristan och jag busade en del. Han kunde ta sig fram själv nu genom att åla på magen. Han gillade verkligen min svarta bil. Jag testade om Tristan kunde nicka en boll och det kunde han:) Vi hann med att äta lite gröt innan de gick. Tristans var mycket godare så den åt jag upp.


1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mysigt ni verkar haft det:) tacka din snälla pappa för att tog sig tid å fixade datorn åt oss...det var MYCKET uppskattat! Undrar vad man skulle kunna ge som tack för hjälpen?? ;) Cs kanske på måndag/kram fr moster M