onsdag, oktober 01, 2008

Går och går...

Nu när jag lärt mig att gå så vill jag bara göra det hela tiden. Så roligt är det. Jag tycker t.ex mycket om att gå utanför mitt hus. Gärna runt, ut på gatan och in vid parkeringen och gärna mer än ett varv. I torsdags gick det tyvärr inte så bra. Då trillade jag och gled med ansiktet på asfalten så jag fick ett skrapsår vid ögat. Det är som tur är nästan borta nu. Igår när jag tog en promenad så hade det precis regnat och det va fullt med vattenpölar på gatan. Gissa om det va skoj att stampa i dom?


Det är mycket roligare att gå än att åka vagn. Helst vill jag gå åt det hållet som mamma och pappa absolut inte vill gå åt.Jag har hittat några lekparker som ligger ganska nära mig. Nu tycker jag det är roligt att gunga igen. Det har ju annars varit tråkigt ett tag. Jag har vägrat sitta i gungan. Jag gillar också att gunga på en sådan ni ser på bilden.

Idag gick mamma och jag ner till parken en sväng och lekte. På vägen dit så hann vi med att titta på tåget som åkte förbi. Mycket spännande!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej My.
Vad kul med lite nya bilder igen.
Träffade Hedda på willys häromdagen.
Ha det så bra. Marsvinen hälsar till dig.

Anonym sa...

Vilka fina bilder på dig My!!! :) och så fina gallonisar :) Hälsningar från "andra köttbiten"