tisdag, september 02, 2008

Uppdatering

Pappa tycker att mamma ska uppdatera min blogg så här kommer det:

I helgen som gått har jag mest umgåtts med mormor. Det har varit jätteroligt. Pappa har fixat i ordning massor och mamma och morfar har börjat fixa i vår lilla trädgård. Även om den inte är så stor så tar det tid. Igår var mormor och morfar här igen och passade mig för pappa jobbade och mamma skulle på jobb-möte. Då sådde morfar frön i våran gräsmatta så att jag kan springa i den nästa vår. Då ska jag också få en alldeles egen sandlåda. Det kommer bli toppen!

De senaste dagarna har det börjat lossna lite på gå-själv-fronten. Jag kan gå ganska mycket om jag bara vill men det blir bara ibland. Speciellt när jag inte tänker på det.

Att säga mamma är jag riktigt duktig på nu. Jag kan säga det många gånger. Fast jag bestämmer själv när jag ska säga det. Är det många som lyssnar så vill jag inte.

Inga kommentarer: