tisdag, september 16, 2008

Dunderförkyld

.. är jag nu. Näsan bara rinner och jag kan inte sova riktigt bra heller. Men än så länge har jag ingen feber vilket jag aldrig haft de gånger mamma och pappa kollat tempen. Iaf så är det mamma som smittat mig. Hon är inte heller så pigg så nu är vi två.
Annars går vi väl mest och väntar på att nya kusinen ska komma. Det är iofs en vecka kvar men jag tycker ju att den ska komma nu! Vi har redan köpt ett paket till den och det blir nog fler...

Några bilder från de senaste dagarna. Jag fick nya leksaksbackar till min lekhörna under trappan. Det visade sig att man kunde ha andra saker i, inte bara leksaker.

Vem har sagt att man bara kan leka med "leksaker"? Mitt nya blöjpaket var superroligt att klättra upp och ner på.

Titt-ut!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni blir bättre snart!Inget kul å vara förkyld.Idag var din mormor me å hjälpte mig in me kusarna.Hugo var självklart me å gosade me sin favvo kisse.Kissemamman har fått kattungar-3 st jättesmå o söta knyten.Hon gillar inte när Hugo är i närheten,då fräser hon som bara den...Efter middagen fick Hugo följa me mormorn på promenad.Ngt som uppskattades från både Hugo o mig.Kram på dig din lilla pudding My!