måndag, augusti 25, 2008

Lite gott och blandat

I fredags var pappa och jag hemma själva för mamma jobbade. Hon har ju börjat med det nu fast bara fredagar. Jag skulle iaf till tandläkaren för första gången. Det gick ganska bra fast några tänder ville jag inte visa. Det var lite information om vad som är bra och inte så bra för tänderna. Tydligen så är det mycket socker i Marie-kex så dem är det slutätet på. Det får bli rån i fortsättningen. På tal om tänder så har jag några nya på väg nu. Två stycken i underkäken.
Vi börjar så smått komma i ordning i vårt lilla hus. I mitt rum ska det bara upp en fondvägg sedan är det klart. Då ska jag visa bilder på det. Just nu tycker jag det är väldigt roligt att sitta i mammas gamla korgstol som jag har på mitt rum. Jag kan nämligen ta mig upp alldeles själv i den. Här kan man sitta och mysa och läsa en bra bok!


Inga kommentarer: