måndag, augusti 04, 2008

Inflyttade men inte klara...

Nu har vi äntligen flyttat in i vårt hus. Det har varit jobbiga dagar för mig. Saker överallt och ingenstans. En mamma och en pappa som inte har tid. Tur att det finns andra som jag kunnat leka med (mostrarna, farmor och några till...). Nu börjar vi så smått komma i ordning. Ni kan se lite bilder från mitt rum här. Mamma ville inte gå ut och ta några kort på huset (det spöregnar och har så gjort hela dagen). Men det kommer så småningom. I mitt rum ska jag också få nya gardiner och en fin fondvägg som är rosa (vad annars?) med vita hus på.

Här går man in till mig.

Utsikt från mitt rum. Just nu bara regn.

Min nya fina bokhylla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå tjejen!Har ju hänt saker sen vi var hos er i fredags :). får komma snart igen å kolla in läget...kram på dig fr Moster Maria

Anonym sa...

Hej My.
Det var ett fint rum du hade fått, hoppas du blir nöjd med det.

Kram på dig. Alla marsvinen hälsar till dig.