onsdag, augusti 13, 2008

Borås djurpark

Idag har jag, mormor, morfar, Elin och mamma varit i Borås och tittat på djur. Mitt andra djurparksbesök i år. Jag somnade lagom tills vi kom fram men fick inte sova så länge. Ett av de första djuren i parken var giraffer och såna såg vi ju inte på Kolmården. Mamma väckte alltså mig så jag skulle få se dom. Sen var jag hel vaken resten av besöket. Jag fick se alla möjliga djur. Det va även en hel del getingar. Det tyckte inte mamma och Elin om. Jättetur med vädret hade vi också. Det var soligt hela tiden. När vi lämnade Borås började det spöregna.
Tack mormor och morfar för en toppendag!!

Fika-paus innan Borås.

Giraffer

Mofar och jag spanar på savannen.

Lejonen solade.

Lunch i djurparken.
Inne bland grisar och getter. Jag ville inte klappa några denna gången heller.

Morfar, jag, mormor och Elin på väg hem!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken toppendag ni måste haft!Ser så himla mysig ut. Kör nu med mormor imorgon när hon ska passa dig...kram på dig/fr moster maria

Anonym sa...

Hej My!
Visst är det kul på Borås djurpark - nu kan vi ju snacka om hur det är där nästa gång vi träffas. Jag gillade Gorafferna o Elefanterna mest = ) Albin sov mest...
Vad synd att du inte gillade grisen Victor - jag tyckte han var störtskön!
kram Hanna o Albinplutten

Anonym sa...

Tjohej Myspys!

Nu har jag inte varit inne på jättelänge å tittat på dina bilder och läst om vad du har gjort så du var ju nästan en helt annan My nu, fast med samma glada skratt å glittrande ögon såklart!!! Kommer hem till Bodafors på tisdag så då kan du å jag busa hur mkt som helst! Puss på dig din lilla fis! Kajsa