onsdag, juli 16, 2008

Snart ett ljusa

Tiden går så fort att jag helt glömt bort att berätta att jag numera kan ställa mig upp alldeles själv. En dag bara gick det och sen fortsatte det. Jag är helt inne på att stå och vill gärna ta en promenad om nån håller i.
Annars är det rörigt här. Nu har vi nästan inga möbler kvar i lägenheten. De är sålda allihopa nästan. Vi packar för fullt inför flytten. Jättespännande tycker jag för helt plötsligt är det en massa nya saker att pilla på. Men innan den blir av så är det kalas. Jag fyller ju ett år på måndag och det ska firas. Först på söndag med "stort" kalas och sen nästa helg med "litet" kalas för kompisarna. Det ska jag ha ihop med Lovisa som är född bara 10 dagar efter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow My! Vad häftigt att du kan stå och nästan gå! Vi kan nog springa ikapp på kalaset. Jag tycker att det vore superhäftigt!