lördag, juli 26, 2008

Kompiskalas

Födelsedagsbarn

Födelsedagsbarn igen...

Fika ute i det härliga vädret

Baddags


Just nu ligger jag helt utslagen efter att ha haft kalas hela förmiddagen. Jag och min kompis Lovisa har haft gemensamt 1-års kalas för våra kompisar+mammor+pappor. Vi var hos Lovisa och hade kalaset eftersom vi blev så många och jag bor i kartonger... Hon har en stor härlig trädgård som vi kunde sitta i nu när det var så härligt väder. Mycket gott fika blev det och lite bad i polen. Jag somnade direkt i bilen på vägen hem. Så utmattande var det att ha kalas... Tack alla som var med och gjorde kalaset så trevligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej My...

Det var fina kalasbilder.
Du kan säga till mamma att det har kommit in fler marsvinsbilder på min blogg.
På måndag ska jag till Borås och titta på alla djur där.
Ha det bra lilla sötnos...
Kram Micha