fredag, juli 04, 2008

Kolmården

Jag, mamma och pappa har haft en toppen dag på Kolmårdens djurpark! Det började dock inte så bra. Mamma trodde att jag skulle sova gott i bilen på vägen upp men det ville inte jag. Jag krävde fullständig underhållning hela vägen upp och sov inte en sekund. Väl inne på djurparken fick jag se massor med djur. Det roligaste var att se delfinshowen (tyckte mamma och pappa oxå). Först blev jag lite rädd för den höga musiken men sen satt jag som förtrollad. Pappa har hela föreställningen inspelad för er som vill se :) På ett ställe fick man gå in och klappa getter, får och grisar. Ingen höjdare enligt mig. Det ville jag inte alls. Jag höll stenhårt i mamma. På det hela var det en lyckad dag och jag somnade på två sekunder i bilen på vägen hem!









Inga kommentarer: