söndag, juni 29, 2008

Länge sen...

..var det som jag uppdaterade min blogg. Jag skyller som vanligt på mamma. Jag har hunnit med att bli 11 månader. Snart ett år med andra ord!
Midsommar firades i stugan i Sandsjöbaden tillsammans med kusinen och kusinens kusin inklusive päron. Trevligt! Vädret var ju helt OK med tanke på att det va midsommarafton. Tror inte det regnade nått när vi var där. Tyvärr blev det inga bilder eftersom minneskortet va hemma fast kameran va med :( Kanske att faster skickar några bilder som vi kan visa.
Just nu är favorituttrycker "Däh!" och så pekar jag. Det är mycket effektivt och får jag inte som jag vill så visar jag det. Härligt med vilja! Jag börjar bli stadigare och stadigare när jag står. Det är inte långt borta nu att jag kan resa mig själv. Igår i soffan gick det men inte när jag är på golvet. Snart så...

Inga kommentarer: