onsdag, juni 04, 2008

3 års-kalas

Idag har jag varit på kalas. Tre av mina kompisar har fyllt ett år. Hedda, Hugo och Liam (som faktiskt fyllde idag). Kalaset var hemma hos Hugo.


Här är det paketöppning för alla födelsedagsbarn. Jag var väldigt intresserad av allt prasslande. När sedan Hugo och Liam fick maraccas kan ni ju tänka er hur nöjd jag blev när jag fick låna en.


Det bjöds på god tårta också. Men den fick inte jag av eftersom jag inte tål sånt. Men jag fick en god glass istället.

Med på kalaset var också Wilgot och Lovisa.


Jag fick äta glass alldeles själv. Det var roligt!

När vi hade ätit så gick vi ut på deras trädgård. Där hade Hugo en pool som alla barnen fick bada i. Jag badade från kanten. Jag tyckte det var roligast när jag fick sitta bredvid och plaska med händerna i vattnet.

Inga kommentarer: