måndag, maj 12, 2008

Solen lyser och himlen är blå

Vilken kanonhelg det har varit! Riktigt härligt väder så man kan vara ute hela tiden. Jag har varit i Bodafors hela helgen med mamma. Pappa har varit i väg i Helsingborg utan oss. På lördagen lekte jag hos mormor och morfar. Morfar håller ju på att bygga ny altan så han fick lite hjälp. Sandlådan testades igen. Jag fick leka där tills jag började äta sanden. Då fick mamma nog. Jag gungade också en del. Jag tyckte det va lite jobbigt med värmen. Det hjälpte lite att jag fått en alldeles ny mugg med sugrör. Den har jag kunnat dricka ur hela helgen alldeles själv. Jätteroligt! Natten tillbringade vi hos mormor och morfar. Jag sov först i egen spjälsäng men sen tröttnade jag på det så då fick jag sova mellan mamma och mormor. Det gick bättre. På söndagen åkte vi till farmor och farfars stuga o hälsade på. Tristan var där också med sina föräldrar. Han blir större och större för varje gång men fortfarande är jag större:)


Idag har jag hjälpt pappa att dammsuga hemma.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej ditt lilla charmtroll! Du kan väl höra med dina päron hur de ska göra med skötbordet...om du inte behöver det så kan det komma väl till användning här;) Bra å veta lite i förväg då säng ska köpas mm. Kram på er från din moster Maria