fredag, april 25, 2008

Veckan som gått

Den senaste tidens dåliga blogg-uppdatering skyller jag på mamma:) Jag gör ju faktiskt en hel del som hon inte skriver om. Veckan som gått har varit full med aktiviteter så idag blir det en slappar dag...

I måndags tog mamma och jag cykeln och cyklade en riktig lång-runda. Vi hälsade på pappa på hans jobb sen cyklade vi till farfars jobb och hälsade på där. Efter det åkte vi vidare till gammelfarmor och farfar. Jag blev helt överlycklig när jag fick se deras katt, Tusse. Djur är bland det bästa som finns! När vi cyklade hem var jag så utmattad så jag somnade.
I onsdags var jag på Frälsis och underhöll. Jag visade upp mina snygga rumphopp. Mycket uppskattat. Jag kan också berätta att jag inte gjort några framsteg vad gäller att inte bli helt förstörd när man ska lämna tillbaka sitt spelinstrument. Har man fått det så har man!
Igår var det promenad runt sjön och fika på Thimons. Vi passade även på att kolla in tapeter till mitt nya rum. Kan säga att det finns massor och det kommer inte bli lätt att välja...

Här sitter jag redo för promenad i det soliga vädret..