fredag, mars 14, 2008

Veckan som gått

Jag tränar på att stå med morfar. Hugo är också med på ett hörn.
-
Jag försöker få Hugos uppmärkamhet hemma hos Maria.

Jag har inte hunnit med att berätta vad jag gjort de senaste dagarna. Det är ju en del som händer. I onsdags tog mamma och jag bussen till Bodafors. Vi hälsade på hos Maria. Jag busade med Hugo. Jag kom på att jag kunde mata honom med mina kex. Gissa om jag blev populär! Vi hann hälsa på mormor på jobbet också. Det var hennes födelsedag så när hon slutat gick vi till henne och gratulerade.
Igår träffade vi kompisarna. Först gick vi runt sjön och sen fikade vi på stan. På kvällen va jag och pappa själva hemma och myste.
Idag har mamma och jag varit i Eksjö på sjukhuset hos gammelmormor och hälsat på. Hon har gjort sig illa i knäet så vi åkte dit och muntrade upp henne lite. Jag höll låda som vanligt. Ikväll är pappa och jag hemma själva igen. Får se vad vi hittar på...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej My !
Ville bara säga att det blir så roligt att få träffa dig i morgon, och dina päron oxså förstås. Morfar har lagat till en smarrig gryta idag och jag har gjort en tårta som jag hoppas blir god. Nu tror jag att jag ska försöka få med mig morfar ut på en promenad.
Vi ses i morgon Puss och kram från mormor.