måndag, mars 24, 2008

Påskhare igen och besök...

Jodå, det kom en Påskhare till gammelfarmor och farfar också. Han hade varit en sväng hos mormor och morfar med. De var här på söndagen och lämnade Påskharens grejer. Precis innan de kom så upptäckte mamma att jag har några tänder på G. Två stycken syns redan uppe och två är på väg. Det kan vara förklaringen till att jag inte varit mig själv de senaste dagarna och nätterna.

Idag hade jag besök. Min nya kompis Lovisa var här och hälsade på. Hon ska flytta hit med sin mamma och pappa. Det tycker jag ska bli roligt. Det skiljer bara en vecka på oss så vi är verkligen jämngamla. När hon kom blev jag sååå glad. Jag tjabbade och skrek hela tiden. Lovisa undrade nog vad det var frågan om:) Vi lekte iaf med mina leksaker. Ingen av oss flyttar ju på sig särskilt mycket så det blev en lugn lekstund.

Inga kommentarer: