tisdag, februari 26, 2008

En tjabbmoster

Jag kan göra många ljud. Jag har kommit på att det låter roligt om man sätter armen framför munnen och rör den samtidigt som man låter lite. Jag kan även spotta och fräsa så att de i min närhet får sig en dusch. Det verkar dock som att det inte gör så mycket för de skrattar mest åt mig!

Som vanligt har jag fullt upp på dagarna. Jag kan berätta att jag var i Sävsjö i lördags och badade. Jag dök tre gånger under vattnet och var helt nöjd. Framsteg med andra ord. På kvällen var det kalas hos gammelfarmor och på söndagen var jag hos mormor när morfar och mamma var på träning.


På krypfronten går det inte framåt. Snarare bakåt. Jag ålar nämligen bakåt om jag får ligga på mage. Men jag tränar ju mina armar och ryggen i alla fall.




Här får jag sitta och leka när mamma sitter vid sin dator. För det händer ibland...

Inga kommentarer: