fredag, december 21, 2007

Nya mått

Igår var jag på BVC för 5-månaders kontrollen. Jag vägde 7775g och va 67,5 cm lång. Alltså följer jag viktkurvan exakt medan längden åkte ner lite. Jag fick också ett stick i benet. Det gjorde ont men jag blev inte lika ledsen som förra gången. Mamma sjöng lite för mig och då kändes det bättre. Just nu är favoritsången "I ett hus vid skogens slut". Sjunger mamma den så blir jag nästan alltid glad! Måste ju också tillägga att jag idag firar 5 månader. Grattis till mig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej My !
Sitter just nu på jobbet och läser din blogg. Först måste jag få gratulera på 5-månadersdagen. Hoppas du är bättre idag efter sprutan. Har ni klätt granen än ?
Ikväll ska vi gå till Camilla och Björn och äta julmat gott. Vi ses snart. Längtar efter dig.
Kram Mormor.

Anonym sa...

Grattis till hela 5 månader! Går fort det här...kram på er alla så syns vi/Maria o Sebbe (Hugo hälsar till sina favorit tjejer ;) )