lördag, december 01, 2007

Julstämning




Idag har vi varit och badat igen. Mamma och jag åkte själva denna gången. Det gick hur bra som helst förutom när mamma fick för sig att jag skulle va under vattnet. Det va inte kul. Annars var det härligt. Jag plaskade, pratade och var på mitt bästa humör. När vi kom hem så pyntade vi för imorgon är det ju första advent. Vi satte upp julgardiner, ljusstake och julstjärna. På eftermiddagen kom mormor, morfar och Elin. De hade med sig en nyinköpt stol till mig. Wow! Den va jätteskön att sitta i. Jag har ju redan provat på att sitta i stol men nu var det i min alldeles egna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej My !
Hoppas du trivs i din nya stol.Har du träffat far-mor och far-far nu ? Dom har säkert mycket att berätta för er om sin resa. Du får hälsa till dom från oss i Bodafors. Jag kan tänka mig att dom längtade efter att få träffa dig. Vi ses snart igen
Kram från Mor-mor