lördag, november 03, 2007

Kalas igen...

Det har varit många kalas på sistone. Igår var det dags igen. Mamma har ju fyllt år och moster Elin fyller på måndag så då skulle vi fira dom samtidigt. Mamma och jag åkte ut till Bodafors lite tidigare för vi skulle hjälpa till och förbereda det sista med maten. Mormor och jag va arbetsledare och morfar och mamma fick göra jobbet:) Sen var det fullt hus. Allihop kom och då blir det ju några stycken. Jag somnade gott hos mormor innan kalaset var slut...



Måste bara visa den fina tröjan och mössan som mormor har stickat till mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej My! Jag måste säga att en så bra arbetsledare som du har jag inte haft på länge. Din mamma jobbade på bra.Mormor hälsar till dig. Kram Morfar.

Anonym sa...

Heeej My !! Tack för presenten jag fick av dig,mammsen& Pappsen :) Kramar Moster ElinPelin