onsdag, oktober 03, 2007

Musiklekis och besök i Bodafors

Idag var det åter dags för musiklekis. Idag var det väldigt lugnt. Det brukar vara upp till femton mammor med sina barn. Idag var det bara sex. Ljudnivån var en helt annan om man säger så... Jag var i alla fall med hela tiden idag och det gick bra nästan hela stunden. Känner mig riktigt duktig! På eftermiddagen åkte mamma och jag till Bodafors. Vi skulle gratulera mammas jobbar kompis Maria för hon hade fyllt år. (Grattis i efterskott!) Jag fick paket fast det inte va jag som fyllde år. En jättefin klänning som jag ska ha när jag har växt lite:) Marias barn var hemma och så kom det två barn till som pysslade om mig lite. Det gillade jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej MY!
Det blev tomt här när du åkte hem med mamma.Du hade vuxit och blivit en riktig liten goding. Jag fick många leende och gurgel när jag pratade med dig.Du försökte snurra på dig när du låg på fällen. Det hade du inte gjort innan sa mamma. Tack för den fina blomman. kram ´Maria (mammas jobbarkompis)