måndag, oktober 29, 2007

Full fart...

har det varit hela helgen. I lördags gick vi upp tidigt. Pappa skulle spela hockey med sitt veteranlag och jag och mamma skulle till Sävsjö. På vägen dit plockade vi upp mormor som också skulle följa med. Det gick bättre denna gången. Jag var inte så ledsen. Favoriten är ju fortfarande bubbelpoolen. På eftermiddagen åkte vi med farmor och farfar till faster Mia och Mikael i Habo. Hon har precis fyllt år så vi skulle gratulera henne. Hon har en bebis i magen så snart (i januari) ska jag få en kusin. Det ska bli roligt!
I går var mamma och jag i Bodafors. Mamma skulle träna. Mormor och jag gick en runda sen sov jag gott i över tre timmar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej det har hänt mycket sen jag såg dig sist. Du var så fin i din dopklännning. Nästa gång mamma och du är i Bodafors får du hälsa på .
kram Maria Axelsson

Anonym sa...

Hej!
Vad du växer - du är ju stora tjejen nu! Kul att du också gillar att bada. Det gör vi också och vi gillade också bubbelpoolen när vi gick på babysim. Det var bara lite trist att vi inte fick sitta i när det bubblade - det var farligt för små bebisar sa simfröken -tänk att vuxna måste komma och förstöra det roliga!
Kram Ebba och Filip