fredag, september 28, 2007

Sen sist

Som vanligt var det musiklekis i onsdags. Jag var med på båda sångpassen denna gången! Igår var jag hos Ines och Noel. Jag fick låna Ines babysitter och då blev jag helnöjd. Den va nästan lika bra som min. På kvällen badade jag och mamma. Jag har kommit på att man kan plaska i vattnet. Det är roligt. Idag har jag tränat att ligga på magen och hålla upp huvudet. Rätt så jobbigt faktiskt. Sen provade jag min nya overall. Den är lite stor men jag växer nog i den snart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heja heja lilla My!Med kryp i kroppen blir världen som ny!
Världen kommer för dina fötter snart vara
Å alla hinder du kommer klara.
Du är världens gulligaste tjej
du oss charmar med varje grej!

Puss o Kram/moster M

Anonym sa...

Bra jobbat My! Snart har du komit på konsten att krypa. Morfar