lördag, september 08, 2007

Öppet hus på Draka


Dagen började med en liten matstund och tupplur. När jag sedan vaknade till skulle jag klä på mig för mamma och jag skulle gå till Draka Kabel där det var öppet hus idag. Jag var lite trött så på vägen upp somnade jag i vagnen.


Anledningen till att vi skulle dit är ju att jag känner jättemånga som jobbar där. Moster Maria, hennes kille Sebastian och morbror Martin. Vi fick en guidad tur i fabriken. Jag var väl så där intresserad. Ju mer ljud det var desto mer sov jag. Jag var i alla fall uppe i det höga huset där Maria jobbar. Vilken utsikt! Hon jobbade idag så henne fick vi träffa.



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Sötnos!Vad kul att Ni kom o hälsade på mig.Hade velat prata mer med dig men det var verkligen fullt upp.Det var massor med folk (närmare 500) o lite oförberett så fick jag prata om "min" maskin.Men, det gick ju bra det me;)Kram på er alla så ses vi/ moster maria